[Epitesz-barkacs] ombudsman hol ?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Ápr. 26., H, 22:55:33 CEST

Zsolt wrote:

> mire akartad konvertálni ? és minek ?
> bármilyen böngészőben olvasható.... vagy nem ?

Á, Mágus valami eredendő bizalmatlanságból valami ősrégi böngészőt használ.
Persze attól még lehetne menteni másképp, és valami megbízható képnézegetővel
megnézni, nemtom, mije van.

Pedig pl ha a picassa fel van telepítve, az előlépteti magát (gondolom, ha
engedem) alapértelmezett képnézegetővé, és még ha a win intézőben is nézem a
képeket, és megnyitom, óriási nagyításokra és nulláig való kicsinyítésekre
képes, méghozzá elég finom fokozatokban változtatva.

Nekem fontos, mert néha újra elő kell állítanom cuccokat, amiket régen
csináltam, és ha eléggé agyonfotóztam, utólag nem kell már korábban kitalált
módszereket újra kitalálni. Az erős nagyítás még azt is lehetővé teszi, hogy
utólag kép alapján megmérjem kb egy kis fojtó mm alatti légrését. :-) IC szélső
lábához viszonyítottam.