[Epitesz-barkacs] ombudsman hol ?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Ápr. 26., H, 23:50:45 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.04.26. 22:55:33 +2h-kor írta:

> Á, Mágus valami eredendő bizalmatlanságból valami ősrégi böngészőt használ.
> Persze attól még lehetne menteni másképp, és valami megbízható
> képnézegetővel
> megnézni, nemtom, mije van.

a kép jobb oldalán sötét alapon sötét betűkkel majd újból megpróbálom
( első kanyarban "néger az alagútban" ) internet explorer és pl. irfan view
van használatban, de pl. a fényképek kontrasztjavításával soha nem
foglalkoztam, pedig állítólag kb 58 program is alkalmas lehetne rá, de nem
volt
türelmem  letöltögetni, megtanulni

most az  irfan view -nál  az  Image ->negative  ( most kattintottam ide
életemben először) mintha olvashatóbbá vált volna, no, nekimegyek így is

> Pedig pl ha a picassa fel van telepítve, az előlépteti magát (gondolom, ha
> engedem) alapértelmezett képnézegetővé, és még ha a win intézőben is nézem a
> képeket, és megnyitom, óriási nagyításokra és nulláig való kicsinyítésekre
> képes, méghozzá elég finom fokozatokban változtatva.
>
> Nekem fontos, mert néha újra elő kell állítanom cuccokat, amiket régen
> csináltam, és ha eléggé agyonfotóztam, utólag nem kell már korábban kitalált
> módszereket újra kitalálni. Az erős nagyítás még azt is lehetővé teszi, hogy
> utólag kép alapján megmérjem kb egy kis fojtó mm alatti légrését. :-) IC
> [...]

örülök, hogy volt (van) türelmed ilyenhez, nekem még a windows ősjátékához,
a passziánszhoz sincs türelmem :-)