[Epitesz-barkacs] ombudsman hol ?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Ápr. 27., K, 00:24:27 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> a kép jobb oldalán sötét alapon sötét betűkkel majd újból megpróbálom
> ( első kanyarban "néger az alagútban" ) internet explorer és pl.

aha. Ott szerintem monitorprobléma lehet.

> irfan view van használatban, de pl. a fényképek kontrasztjavításával

Ezért szerettem volna az ms-office photoeditorát valahogy felvarázsolni, de
sajna office nélkül nem mén. azzal tudtam olyat csinálni sokszor, hogy ilyen,
sőt, még sokkal ilyenebb szövegeket is teljesen jól láthatóvá tenni. Az alapot
teljesen kifehéríteni, a betűket meg elfeketíteni. Pl vannak tűs nyomtatókkal
festékhiányos szalagokkal elkövetett printelvények, amikből olyat tudtam
csinálni, hogy olvashatóbb lett, mint az eredeti. (Printelés után).

Most meg, amikor az openoffice szivatott, és még nem találtam a megoldást,
találtam itt egy ősi cd-t, office 97 van rajta. Nagyon megörültem neki, csak hát
a telepítéskor (ami normálisan elindult) kért egy 11 jegyű kódot, és azt
valahogy sikeresen elsüllyesztettem valahova.

Nem lehet a cd-ről valamivel kinyerni ezt a számot? :-) Pl a siw mindenféle
jelszavakat meg egyebeket megmutat a gépről, de nem tudtam rávenni, hogy vessen
egy pillantást a cd-re is. :-) Más trükk?

> lehetne rá, de nem volt
> türelmem  letöltögetni, megtanulni

Én is pont így vagyok vele. Ez az office photoeditor olyan pofonegyszerű, hogy
tökölés nélkül egyből adja magát, hogy ezt hogy kell csinálni.

> örülök, hogy volt (van) türelmed ilyenhez, nekem még a windows
> ősjátékához, a passziánszhoz sincs türelmem :-)

Ez nem türelmet igényel, hanem kényszer. A sok kép között el kell tudni
igazodni. Ahhoz nincs kedvem, hogy a cuccaimat az utolsó méretig apróra
lerajzoljam, úgyis folyton változtatok itt-ott, ezért a dokumentálás eszköze a
fénykép. Amint elkészül egy-egy ketyere, sőt, néha menet közben is orrba-szájba
fotózom. Már sokszor volt nagyon hasznos. Még a nyákokon lévő alkatrészértékeket
is le lehet olvasni. Néha távsegítségnél is jó, el tudom irányítani telefonon a
matatót, hogy mit hol talál.