[Epitesz-barkacs] makita ütvefúró

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Ápr. 26., H, 22:50:57 CEST

Zoltán Radó wrote:
> Józsi! Ez akkus cucc...

Tudom, láttam, de nagyon fontos, hogy az legyen? Jó, a felhasználásról nem
írtál.

> Nekem ez munkához kell. Nem állandó használat, de ha kell, akkor
> működjön megbízhatóan és _hatékonyan_.
> Emellett barlangba is kell. És ki kéne bírja azt is,
> hogy 8-as lyuk,  bele hilti patron, majd "ráfúrással" eldurrantani...

Na így már minden érthető. Vannak helyek, ahol akkor is profi kell, ha évente
1-2-szer kell csak, mert ha ott cserbenhagy, az egész - mondjuk így - expedíció
kudarcba fullad. Letonak is nem akármilyen felszerelése van.

> 1-2m-es eséseket is... Szerintem az einhelles verzióval rosszabbúl
> jártam volna...

Hát persze, az említett viszonyok között, hogyne!