[Epitesz-barkacs] makita ütvefúró

Zoltán Radó elektro1.zrado at t-online.hu
2010. Ápr. 26., H, 22:38:03 CEST

Józsi! Ez akkus cucc...

Szerintem aki éjjel-nappal és ebből él, az HILTI.
Aki nem éjjel-nappal, de dolgozik vele, FEIN, BOSCH, és társai.
(persze az ipari verziók)
Aki hobbyból néha, einhell és társai vagy fentiek hobby verziója.

Nekem ez munkához kell. Nem állandó használat, de ha kell, akkor
működjön megbízhatóan és _hatékonyan_.
Emellett barlangba is kell. És ki kéne bírja azt is,
hogy 8-as lyuk,  bele hilti patron, majd "ráfúrással" eldurrantani...

A BOSCH akkus csavarozó-fúróm simán behozta az 50eFt árát anno 5-6
éve. Rengeteget használom. Nincs is 220V-osom. Eddig bírta az
1-2m-es eséseket is... Szerintem az einhelles verzióval rosszabbúl
jártam volna...

Z.