[Epitesz-barkacs] makita ütvefúró

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Ápr. 28., Sze, 13:55:27 CEST

vajk fekete wrote:
> reggel bementem.
> a 4-es beleesik, az 5-os nem megy bele. valami amerikai baromsag lesz
> :-(

Hát sajnálatos, nem gondoltam volna. Mondjuk én se mértem meg jobban, hogy ez
milyen, csak tolómérővel az átmérőjét. Az 4,7 vagy 4,8-nak vagy ekörülinek
adódott. A menetemelkedés is kb a 5-ösé lehet.

> szerzek balos furot, es felnyomom 5-osre.

Azért előtte nézd meg, mennyire edzett az a tengelyvég. Lehet, hogy nem tudod
felnyomni. Ha menetfúrót nyomsz bele előfúrás nélkül, akkor még az is lehet,
hogy nem stimmel a menetemelkedés.