[Epitesz-barkacs] ombudsman hol ?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Ápr. 27., K, 13:30:37 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> Én is akkor jöttem rá, milyen ég és föld a kettő, amikor megvettem a
> laposat. Nem nagyobb, a csöves is behemót volt, de sokkal élesebbek a
> betűk kontúrjai.

Igen, másrészt tutira nem vibrál.
Bár ez sem (láthatóan), mert átállítotam az installkor standard 60Hz-ről 75-re.

A mai lcd-k milyenek abból a szempontból, hogy oldalirányban vagy le-fel a
láthatóság hogy változik? A régi kis lapos, amit az alatt használtam, amíg nem
volt időm ezzel szórakozni, hogy rendbe hozzam, csak elég szűk szögtartományban
volt jó. Sőt, még a megfelelő irányból nézve is más volt lent meg fent. Azóta
biztos sokat javult a technológia. (Nézegethetném néha itt-ott, eddig nem tettem
meg.)