[Epitesz-barkacs] ombudsman hol ?

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2010. Ápr. 27., K, 13:43:21 CEST

jhidvegi írta 27 Apr 2010  13:30 levelében:
> A mai lcd-k milyenek abból a szempontból, hogy oldalirányban vagy le-fel a
> láthatóság hogy változik? A régi kis lapos, amit az alatt használtam, amíg
> nem volt idÑm ezzel szórakozni, hogy rendbe hozzam, csak elég szñk
> szögtartományban volt jó. SÑt, még a megfelelÑ irányból nézve is más volt
> lent meg fent. Azóta biztos sokat javult a technológia.
Sokat javult, főleg az oldalirányú. A föl-le irány jóval szűkebb az
oldaliránynál, amit az állított monitoron érzékelek is.
Én általában ugyanott ülök a monitor előtt, nekem ez nem fontos
szempont. Talán, ha méréseket végzel a géppel, és ide-oda ugrálsz,
miközben a monitort kell lássad, akkor lehet érdekes.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu