[Epitesz-barkacs] vezetek nelkuli kapucsengo

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2010. Ápr. 28., Sze, 21:43:39 CEST

Pataki István írta 28 Apr 2010  21:31 levelében:
> Nem volt még a kezemben ilyen csengÑ, de nagyon csodálkoznék, ha nem
> lehetne rajta állítani csatornát, mint pl. a konnektor távvezérlÑknél.
> Ha meg mégis, akkor nem szabad megvenni.
Ebben összesen egy nyákba ültetett mikrokapcsoló van a kültériben, a
cseng"ogombon kívül. Nem bogarásztam végig a használati utasítást,
így
nem tudom mit csinál. Hacsak nem lépteti a csatornákat, ami esetében
nehéz lenne szinkronba hozni a beltérivel, akkor nincs benne
csatonraváltás. A 432(?) MHz-es sávban megy.

Üdv

szepygab