[Epitesz-barkacs] vezetek nelkuli kapucsengo

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Ápr. 29., Cs, 00:34:03 CEST

Nekem ilyen van sok éve. Olyat találtam venni, aminek a beltérije is elemes, na
az nem volt jó ötlet. Megbuheráltam úgy, hogy raktam bele egy pár lepukkant NiCd
aksit, RC a hálózat felé, meg 4 dióda, zener, elkó, ez állandóan nyomatja a
NiCd-ket. Azóta tökéletesen működik télen-nyáron.

Nem minden helyen könnyű feladat a vezetékesdi. Ahol meg van oldva, ott nem kell
bántani, de ahol most kéne felásni az udvart, szétvésni a falat meg hasonlók,
ott szerintem jó megoldás. Mégpedig az, aminek a beltérije hálózatba van dugva,
mert az folyamatosan vételen van, a kültéri lehet elemes, az csak addig megy,
amíg nyomják a gimbet. Nem mindegyik olyan szar, hogy beragad, sőt, én még nem
is láttam olyat.