[Epitesz-barkacs] oszloprol jovo sodrony

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Aug. 4., Sze, 14:56:29 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:
> az elmu at elnu.hu -ra küldtem az alábbi levelet,
> majdcsak találnak egy illetékest, mert hát velük vagyok
> szerződésben:
>
> ------------------------------------
> T. ELMÜ!
>
> Egy olyan műszaki kérdést tennék fel, ami (szerintem) az Önök
> "Doctus tudásbázisát" kiakasztaná:

Vazze, egy érdemi emilt, amiben szeretnél választ kapni, azt nem szabad így
kezdeni. Ettől berág bárki, aki olvassa, és ha nem szarik bele helyből, akkor
keresni fogja a módját, hogy csesszen ki veled. Már akkor, amikor még a többi
részét el sem olvasta.

Én tovább olvastam, és a többi rész is képes újabb, zsebben lévő bicsakokat
kinyitogatni.

Jó ez neked? Vagy nem küldtél ilyet, csak most úgy érzed, hogy egy ilyet el
szeretnél küldeni?