[Epitesz-barkacs] oszloprol jovo sodrony
Mágus Bérprogram Demo
magus.demo at dpg.hu
2010. Aug. 4., Sze, 14:19:34 CEST
az elmu at elnu.hu -ra küldtem az alábbi levelet,
majdcsak találnak egy illetékest, mert hát velük vagyok
szerződésben:
------------------------------------
T. ELMÜ!
Egy olyan műszaki kérdést tennék fel, ami (szerintem) az Önök
"Doctus tudásbázisát" kiakasztaná:
a Napló u. 99/a épülete és a villanyoszlop közötti sodronya
rendesen össze van-e kötve az oszlopok közötti sodronnyal?
(ami 6-8 oszloponként le szokott lenni földelve )
mindez azért merült fel, mert nálam az oszlopig szigetelt vezeték
a NULLA is, (azaz eltér a mai, sodronyos nulla a ház faláig,
és a kikötésnél visszahajló vég szabad része merőlegesen ki van
hajtva, oda van kötve a ház falán a csőben továbbmenő nulla. )
tehát nálam ilyen, a kikötésnél visszahajló vég nincs, tehát ebből
következtetek arra, hogy a hozzám jövő sodrony nincs leföldelve az
oszlopon
Ha a vezetékbe belevág a villám, akkor a sodronyt találná meg elsőre,
(ha az rendesen le volna földelve) mert hogy az a csupasz.
Szóval a kérdés lényege:
1. A bekötő sodronyom fel van-e rendesen szerelve az oszlopon levő sodronyra?
2. Ha nem, az ELMÜ szereli-e fel, a szolgáltatás szinvonala miatt?
( hiszen szerintem a sodrony is az ELMŰ Rt.-é, mint a nullavezeték is
az óra előtti méretlen szakaszon )
3. Ha nem szereli fel, nekem kellene-e felszerelni? (oszlopra nem mászhatok)
4. vagy a saját villámhárítórendszeremhez biggyesszem oda, hogy
a "buta villámot" a sodronyról a földre csalogassam?
--------------------------
Az ELMŰ Rt. Call Centerének segítése döntéstámogató szoftverrel
(Dr. Boross Norbert tollából)
A műszaki részletek korábban szokásos feltérképezése helyett
ezen kérdés feltételével az ügyek jelentős része gyorsan
lezárható, hiszen az ELMŰ Rt.-t idegen hálózaton nem terheli
a hibajavítás felelősége.
A Doctus tudásbázisába felvitt, a döntést segítő szisztematikus
kérdésrendszer, illetve a válaszok függvényében adott
döntéstámogatás jelentős mértékben hozzájárult a téves
intézkedések elkerüléséhez és egyben javította az ügyfelek
elégedettségét is.
Tekintettel arra, hogy a Call Center ügyintézők fluktuációja a
rendkívüli idegi terhelés miatt igen nagy, ezek folyamatos képzése
és tapasztalatgyűjtése révén történő javítás költségszempontból
nem jelent jó megoldást. Járhatóbb útnak tűnik a munkájuk során
meghozandó kritikus döntések segítése döntéstámogató rendszerrel.
-------------------
További információk a(z) Epitesz levelezőlistáról