[Epitesz-barkacs] oszloprol jovo sodrony

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Aug. 4., Sze, 14:19:34 CEST


az elmu at elnu.hu -ra küldtem az alábbi levelet,
majdcsak találnak egy illetékest, mert hát velük vagyok
szerződésben:
 
------------------------------------
T. ELMÜ!

Egy olyan műszaki kérdést tennék fel, ami (szerintem) az Önök
"Doctus tudásbázisát" kiakasztaná:

a Napló u. 99/a épülete és a villanyoszlop közötti sodronya
rendesen össze van-e kötve az oszlopok közötti sodronnyal? 
(ami 6-8 oszloponként le szokott lenni földelve ) 

mindez azért merült fel, mert nálam az oszlopig szigetelt vezeték
a NULLA is, (azaz eltér a mai, sodronyos nulla a ház faláig,
és a kikötésnél visszahajló vég szabad része merőlegesen ki van 
hajtva, oda van kötve a ház falán a csőben továbbmenő nulla. )

tehát nálam ilyen, a kikötésnél visszahajló vég nincs, tehát ebből
következtetek arra, hogy a hozzám jövő sodrony nincs leföldelve az 
oszlopon

Ha a vezetékbe belevág a villám, akkor a sodronyt találná meg elsőre, 
(ha az rendesen le volna földelve) mert hogy az a csupasz.

Szóval a kérdés lényege:

1. A bekötő sodronyom fel van-e rendesen szerelve az oszlopon levő sodronyra?
2. Ha nem, az ELMÜ szereli-e fel, a szolgáltatás szinvonala miatt?
   ( hiszen szerintem a sodrony is az ELMŰ Rt.-é, mint a nullavezeték is
   az óra előtti méretlen szakaszon )
3. Ha nem szereli fel, nekem kellene-e felszerelni? (oszlopra nem mászhatok)
4. vagy a saját villámhárítórendszeremhez biggyesszem oda, hogy 
   a "buta villámot" a sodronyról a földre csalogassam?
      

--------------------------
Az ELMŰ Rt. Call Centerének segítése döntéstámogató szoftverrel
(Dr. Boross Norbert tollából)

A műszaki részletek korábban szokásos feltérképezése helyett 
ezen kérdés feltételével az ügyek jelentős része gyorsan 
lezárható, hiszen az ELMŰ Rt.-t idegen hálózaton nem terheli 
a hibajavítás felelősége. 

A Doctus tudásbázisába felvitt, a döntést segítő szisztematikus 
kérdésrendszer, illetve a válaszok függvényében adott 
döntéstámogatás jelentős mértékben hozzájárult a téves 
intézkedések elkerüléséhez és egyben javította az ügyfelek 
elégedettségét is.

Tekintettel arra, hogy a Call Center ügyintézők fluktuációja a 
rendkívüli idegi terhelés miatt igen nagy, ezek folyamatos képzése 
és tapasztalatgyűjtése révén történő javítás költségszempontból 
nem jelent jó megoldást. Járhatóbb útnak tűnik a munkájuk során 
meghozandó kritikus döntések segítése döntéstámogató rendszerrel.
-------------------


További információk a(z) Epitesz levelezőlistáról