[Epitesz-barkacs] oszloprol jovo sodrony

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Aug. 4., Sze, 17:27:43 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> akit kb 2 hét alatt nem találták, és 2 hét alatt 3szor is voltak,
> ( igazából a kommandósok egymás munkáját is ellenőrizték :-) )
> nálam, de aztán rájöttek, hogy nagyon vakvágányon járnak.

Szerintem még egy-két ilyen levél, amit beidéztél, és ezt a dzsumbulyt, amit a
képen mellékeltél, messzemenően fel lehet használni többszázezer Ft-os vagy akár
milliós kiszámlázásra. Ennek a tudatában én bizony inkább próbálnám mielőbb
megszüntetni ezt a rettentő szitut, mintsem rángatnám az oroszlán bajszát.