[Epitesz-barkacs] oszloprol jovo sodrony

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Aug. 4., Sze, 16:49:51 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.08.04. 09:13:28 +2h-kor írta:

> felfedezik ezeket a fajta hibákat, illetve nem követik el. A kész
> bekötésekre
> váratlanul ráküldenek ellenőrizni jogosult és képes embereket, akik mindent
> apróra átnéznek. Már nálam is járt ilyen.

a kicsi  képen egy ma már kp 18-20 évvel ezelőtti esemény
volt, az elődöm által  levakolt méretlen sarokdobozába bele-
csúszott a véső :-(

 Életveszély elhárítása miatt összekötöttem sodrással és
ajánlott levélben bejelentettem az elmünél.

utcáról is látható helyen volt és van ma is, de csak pár évvel ezelőtt
voltak kint kommandósok, de akkor sem miattam, hanem a
környéken kerestek egy nagyfogyasztó medencefűtőt.

akit kb 2 hét alatt nem találták, és 2 hét alatt 3szor is voltak,
( igazából a kommandósok egymás munkáját is ellenőrizték :-) )
nálam, de aztán rájöttek, hogy nagyon vakvágányon járnak.