[Epitesz-barkacs] oszloprol jovo sodrony
Auth Gábor
auth.gabor at javaforum.hu
2010. Aug. 4., Sze, 21:22:28 CEST
Halihó!
Hofferek Attila írta:
> Gondolom az építésügyi hatóságot meg a szomszédot is imigyen kezeli,
> azért olyan felhőtlen a viszonyuk :-)
A CC vagy ÜK személyzete olyan amilyen, egy cég kivonuló csapatában az
emberek olyanok, amilyenek... az ügyfelek is olyanok, amilyenek.
Az okoz problémát, amikor az ember szemében egy cég megszemélyesítődik,
holott sok esetben egy emberrel beszélt vagy levelezett a sok közül, s
előfordulhat, hogy ez az ember éppen bal lábbal kelt fel, éppen a leghülyébb
pillanatában kapta el, illetve megtalálta azt az illetőt, aki alkalmatlan
lehet az ügyfelekkel való kommunikációra - ezek után pedig olyan hangvételben
ír vagy beszél más emberekkel, hogy azokban hiába lenne meg a jószándék és a
segíteni akarás: egyszerűen az ügyfél hozzáállása miatt beteszik a "problémás
ügyfél" kategóriába (sok cég vezet ilyen nyilvántartást!). Az összes későbbi
interakció során már az azonosítás után ott villog a felirat, hogy "problémás
ügyfél", illetve sok esetben rövid leírás a probléma jellegéről, és sok
esetben ennek megfelelően kezelik az ügyét: a kupac végére teszik.
Ha az ember normálisan - és mindig normálisan - áll a cégekhez, akkor fog
nyerni. Ha egy hülye ügyintéző hülyesége után felvesszük a kesztyűt, akkor
lesüllyedünk a szintjére és mindenki mást magunkkal rántunk.
Ha birkózni kezdesz egy disznóval a sárban, akkor mindketten sárosak
lesztek, és a disznó még élvezni is fogja.
A listán sok embernek van dolga az ELMŰ-vel, és nem feltétlen ezt a
hozzáállást tapasztaljuk... én ilyenkor elgondolkodnék, hogy biztos megtettem-
e mindent a helyzet rendezése ügyében...
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor
További információk a(z) Epitesz levelezőlistáról