[Epitesz-barkacs] Konnektor

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2010. Aug. 7., Szo, 18:18:56 CEST

Oldradio írta 7 Aug 2010  18:13 levelében:
> Kiment a divatból / szabványból?
Ki.

> Azért kellett volna földeletlen, mert az nem olyan mély befelé.
> A földelt nem fér bele a panel lyukába, már próbáltam.
Ez mondjuk eszükbe se jutott a szabványosítóknak.

Alapvetően persze helyes, hogy a védővezetős rendszer a szabványos,
csak attól még ott a sok kettősszigetelt készülék, lehetne azokhoz
való aljzatot is csinálni. Ahol nincs szabványos hálózat, legalább ne
dughassák be a két vezetékkel bekötött aljzatba a földelendő
készüléket.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu