[Epitesz-barkacs] Konnektor

(G)feri mekk-elek at freeweb.hu
2010. Aug. 7., Szo, 19:11:42 CEST

Kedves Oldradio!

2010. augusztus 7., 18:13:05, írtad:

> Hello Mindenkinek!

> Sétálni volt a család, OBI, majd Praktiker.
> Gondoltam (mert az asszony mondta) veszek egy konnektort.
> A konnektor asszonyhoz kell, lakótelep, szoba, földeletlen.
> Nem volt egy szem földletlen konnektor sem a boltban.
> Kiment a divatból / szabványból?

> Azért kellett volna földeletlen, mert az nem olyan mély befelé.
> A földelt nem fér bele a panel lyukába, már próbáltam.

>     Géza

Ami  engem  illet,  én  már  évtizedekkel  ezelőtt betiltottam volna a
forgalmazását,   mivel   számomra  érthetetlen  módon,  pont  fordítva
működött:    A  kettős  szigetelésű  (földeletlen)  készülékek  villás
dugóját eleinte csak a  nem  földelt  konnektorba  lehetett  dugaszolni,  a földelteket meg
mind   kettőbe.  Így  aztán  hiába  volt a szoba szigetelt padlójú, ha
földeletlen konnektorokba dugták, két
ilyen (zárlatos) földelt  pl.  fémházas  készülékre  könyökölve  akár  agyon  is
vághatott a villany.

Mondjuk  aztán  változott  a helyzet, ezekkel a vékonyka dugókkal, amit
talán   csak  az  oroszok  gyártottak,  nálunk  asszem  csak  kábellel
egybeöntve   kapni.   De   ez   csak   a  kettős  szigtelésű  ketyerék
felhasználóin segített.

Vannak   itt   nekem   ezek   a   régebbi    fajta   barna   un.  kettős
konnektorok a dobozomban.  Földelt  és földeletlen. Azoknak gyakorlatilag egyforma a
falba  kerülő  része.  A felirata talán KEMAKEUR, meg Dak-152, meg van
rajta  egy  4-es  is (a földeletlennek).  A  falban  van  egy ugyanilyen 1 konnektoros is
földeletlen.  Ideje  lecserélnem  földeltre. Ha jó és kell valamelyik szívesen
elküldöm  Neked.  Ha  kéred,  kikapom  ez  utóbbit és lemérem. Mekkora
lyukba kellene? Nem újak!!

Üdvözlettel,
 (G)feri                            mailto:mekk-elek at freeweb.hu