[Epitesz-barkacs] a furt vege?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Aug. 10., K, 20:48:37 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.08.10. 15:00:34 +2h-kor írta:

> Drága Mágus!
>
> Morfondírozással, irogatással meg fújással nem lehet a problémát orvosolni.
>
> Miért nem teszel annak érdekében valamit, hogy legalább egyértelműen

kértem árajánlatot, 1 órája érkezett meg egy elmű által is minősített
villanyszerelőtől

oszloptól óráig 25mm2 -es alu kanóc (nekem jelenleg régi 6-os)
ora után min 10-es kanóc a fogyasztói főelosztóig
(nekem az óráből mért oldalon 4mm2-es aluminium jön ki, ezért
a PEN-nek az óra előtt kellene csatlakozni, de ez nálam
nem lehet)

sajnos B típúsu szikrahely sincs a fogyasztói főelosztónál (régen nem volt
kötelező)

11 éve volt az oszlopon  a  fázisvezeték törése ( a szél miatt is himbálózó
csupasz drótnál
az én szigetelt 6mm2 drótom tört el ), akár ott is lehet kontakthiba

szóval ha kb 130ezerből (amperbővítés nélkül) lenne is új kanócom, az ELMÜ
már akkor is 195Volt esetén is hivatalosan jó delejt ad, és a 210 - 216
Voltommal
jobbat kapok, mint a falunkban néhányan