[Epitesz-barkacs] a furt vege?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Aug. 10., K, 21:44:39 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> kértem árajánlatot, 1 órája érkezett meg egy elmű által is minősített
> villanyszerelőtől
> szóval ha kb 130ezerből (amperbővítés nélkül) lenne is új kanócom, az

Ott valami nagyon el van számolva. Nekem kb ennyiből vagy olcsóbban megcsinálták
az oszloptól a falig újonnan az egész mérőáthelyezést, de ez 2 db 3f mérőóra a
különmérthez tartozó mágneskapcsolóval, a nagy mérőszekrénnyel, ami ehhez való,
firelével, bejövő kanócon biztivel (mert hogy későbbi bővítés várható), valamint
véséssel, földelőszondával, szóval komplett. A fazon eljött velem az elműbe a
papírokat is intézni.

Szóval szerintem mástól is kell ajánlatot kérni. De nem úgy, hogy nekiesel a
jogszabályaiddal, hogy neked mi kell!
Nem tudom, mit csináltál, miket beszéltél az emberrel, meg mit avatkozol bele a
szakmájába, szikraköz meg mifene. Legyél már egy kicsit laikus! Ő tudja, mi az
ábra, meg fogja tudni jól csinálni.