[Epitesz-barkacs] a furt vege?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Aug. 10., K, 22:35:46 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> szóval neki nem kotyogtam a gondolataimról

Jó, akkor csak simán mástól is kell ajánlatot kérni.
Itt nem túl bonyi a feladat. Asszem már ki van alakítva sokminden, tehát megvan
az óra helye, talán a tetőtartó is, szóval csak be kell hozni az oszlopról a
megfelelő kanócot, azt ledugni a csőbe, attól eljut az óráig, ha jól sejtem.

Ott meg fel kell szerelni az új mérőóraszekrényt, aminek kiegészítése lehet az a
pár biztit, firelét magába foglaló rész, ami már a te hatáskörödbe tartozik.

Ha nincs, lever egy földelőt, és azt is beköti. Ahhoz is tartozik egy pici
dobozka talán.

Lehet, hogy mostanra elszálltak az árak, én nem az idén csináltattam. :) De ezt
csak egyszer kell jól megcsináltatni, onnantól nem lesz gond.

Ha meg a fesz kevés néha, azt saját hatáskörben is tudod orvosolni ketyerénként.
Nem minden érzékeny rá, sőt, a cuccok zöme letojja. Lámpák ugyanúgy világítanak
(energiatakarékos), tv-rádió-számítógép kiszabályozza, a rezsók meg ilyesmik
lesznek gyengébbek, na és? A legjobban talán az aszinkron motoros holmikra kell
vigyázni, ha kicsi a delej, de csak akkor, ha jól ki vannak használva, mert
leéghetnek.