[Epitesz-barkacs] tetokibuvo darabszam

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Aug. 12., Cs, 14:34:21 CEST

Balázs Bámer wrote:

> Az utóbbi miatt ezt azért nem látom biztonságosnak. Gondolom, nincs

Akkor ugyanazt mondjuk.

Egy kérdés hozzád:
Úgy tudom, jársz valamilyen edzésre. Említettél olyat is (lehet, hogy a másik
listán), hogy ha felkapaszkodsz pl bordásfalra, akkor a lábadat fel tudod húzni
egészen a fejed fölé. Jól emléxem?

Ha igen, akkor fordítva is menne? Tehát ha a lábadat bárhogy beakasztanád
valahol fentebb (akár segítséggel), akkor felsőtesttel is fel tudnál hajolni
annyira, hogy szinte ráfeküdj függőlegesen a lábadra, de legalábbis kb felfelé
nyújtott karral érj a bokád környéki valamelyik bordásfalelemhez?

(Ha már 120. Egy ilyen, 120+ kilós embert, ha ennyire erővel félbehajtanak,
lehet, hogy eltörik a gerince, itt-ott inszakadás vagy izületi sérülések
következnek be, de legalábbis fulladásközeli helyzetbe kerül. :-) )