[Epitesz-barkacs] tetokibuvo darabszam

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2010. Aug. 12., Cs, 14:40:41 CEST

Szervusz HJózsi!

> másik listán), hogy ha felkapaszkodsz pl bordásfalra, akkor a lábadat fel
> tudod húzni egészen a fejed fölé. Jól emléxem?

Igen. Ez különösebb erőlködés nélkül megy, bár nem nyújtott lábbal,
mert nagyon kötött vagyok.

> Ha igen, akkor fordítva is menne? Tehát ha a lábadat bárhogy beakasztanád
> valahol fentebb (akár segítséggel), akkor felsőtesttel is fel tudnál hajolni
> annyira, hogy szinte ráfeküdj függőlegesen a lábadra, de legalábbis kb
> felfelé nyújtott karral érj a bokád környéki valamelyik bordásfalelemhez?

Szerintem nem. A vízszintesen fekvő, enyhén hajlított lábas,
lábbeakasztás nélküli (pl. üres terem közepén) végzett felülés nagyon
rosszul megy harminc is. Más izmok kellenek hozzá. Igaz, másnak meg
pont fordítva megy, a lábát egyszer sem tudja mellmagasságig sem
fölvinni, de a felülésből röhögve megcsinál negyvenet-ötvenet.

szia: Balázs