[Epitesz-barkacs] tetokibuvo darabszam

(G)feri mekk-elek at freeweb.hu
2010. Aug. 12., Cs, 19:25:39 CEST

Kedves Balázs!

Nemcsak  a  kijutás  lehet  a gond, hanem a visszaút is. Én 104 kg-mal
vagy 10 éve  kipréseltem   magam   szintém  a  tetőlécek  között a padlásról
egy létra tetejéről kifele,  de  a  pocak visszafele (láb felől ) már másként formáz.
Úgy  már  nem  akart  átférni,  ráadásul mikor   arra az ingatag kétágú
létrára kellene visszamászni és közben a szomszédok fuldokolnak a visszafogott röhögéstől.
Fejjel  lefele  biztosan könnyebben ment volna a visszaút is :). Végűl
jött  a  fiam  és  kivágott egy darabot a tetőlécből, amit miután végre
visszamásztam, pótoltunk :).

Feri

  2010. augusztus 12., 14:00:27, írtad: