[Epitesz-barkacs] tetokibuvo darabszam

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Aug. 12., Cs, 19:53:53 CEST

(G)feri wrote:

> Nemcsak  a  kijutás  lehet  a gond, hanem a visszaút is. Én 104 kg-mal
> vagy 10 éve  kipréseltem   magam   szintém  a  tetőlécek  között a
> padlásról
> egy létra tetejéről kifele,  de  a  pocak visszafele (láb felől ) már
> másként formáz.

Micimackó effektus? :) Hát nem megmondták, hogy a tetőn ne egyél! :-)

Látom, te se lennél jó barlangász. Akik ugye néha leveszik a palackot meg amijük
van, maguk előtt áttuszkolják a résen, aztán kifújják az összes levegőjüket, és
úgy próbálnak átjutni.

Az biztos, hogy nem klausztrofóbiásoknak való móka.