[Epitesz-barkacs] tetokibuvo darabszam

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Aug. 12., Cs, 19:29:41 CEST

Balázs Bámer wrote:

> Igen. Ez különösebb erőlködés nélkül megy, bár nem nyújtott lábbal,
> mert nagyon kötött vagyok.

Eleve nem lehetsz kötött, ha ez megy.

> Szerintem nem. A vízszintesen fekvő, enyhén hajlított lábas,
> lábbeakasztás nélküli (pl. üres terem közepén) végzett felülés nagyon
> rosszul megy harminc is. Más izmok kellenek hozzá. Igaz, másnak meg

Nem erre gondoltam, hanem tök hasonlóra, mint a lábfelhúzás függőleges falon
lógva, csak ezúttal nem a karodnál fogva lógsz, hanem a lábadnál fogva. :-)
Szerintem kb ugyanazok az izmok kellenek hozzá, csak erősebbek, mert hogy a
lábad sokkal könnyebb, mint a felsőtested.