[Epitesz-barkacs] tetokibuvo darabszam

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2010. Aug. 12., Cs, 21:50:50 CEST

Szervusz HJózsi!

> Eleve nem lehetsz kötött, ha ez megy.

Minden viszonylagos... apám persze nálam is kötöttebb, bár nagy has őt
sem akadályozza. A kung-fu csoportban viszont negyvenpáréves mester is
lazán rúg fej fölé, amit én soha nem fogok elérni, mivel gyomorra sem
nagyon megy. Ezt még el lehet érni, csak sokat kell gyakorolni,
nyújtani hozzá. Kicsit javult ugyan egy év alatt, de sokra nem lehet
számítani. Én már gimiben is hasonlóan kötött voltam, sőt valószínűleg
korábban is.

> Nem erre gondoltam, hanem tök hasonlóra, mint a lábfelhúzás függőleges falon
> lógva, csak ezúttal nem a karodnál fogva lógsz, hanem a lábadnál fogva. :-)
> Szerintem kb ugyanazok az izmok kellenek hozzá, csak erősebbek, mert hogy a
> lábad sokkal könnyebb, mint a felsőtested.

Értem, mire gondolsz, majd ha úgy adódik, kipróbálom.

szia: Balázs