[Epitesz-barkacs] tetokibuvo darabszam

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Aug. 12., Cs, 23:53:35 CEST

Balázs Bámer wrote:

> sem akadályozza. A kung-fu csoportban viszont negyvenpáréves mester is
> lazán rúg fej fölé, amit én soha nem fogok elérni, mivel gyomorra sem

Ebben a korban, amiben vagy, a lazítás (nem feltétlenül a rúgás gyakorlásával)
még annyira lehetséges, hogy akár spagócát is tudnál csinálni nem sok-sok év
alatt. Tudtommal kemény sportolók, akár vizilabdások is csinálják a különféle
nyújtó-lazító gyakorlatokat azért, mert rengeteg súlyos baleset előzhető meg a
lazasággal. (Valami riportban hallottam valamelyiküktől.)

> Értem, mire gondolsz, majd ha úgy adódik, kipróbálom.

Azzal a cuccal is lehetne, amit a Hofferek linkelt be.
Tényleg, arra nem jöttem rá, hogy arra hogy lehet felakadni. Amit el tudok
képzelni (egyedül csinálva), hogy van egy ilyen kis magasságban, amibe még fekve
bele lehet akasztani a lábfejet, aztán akár saját maga az emberke húzza fel a
csigán átvetett kötéllel, akár valami motoros holmi felhúzza.

Másik megoldás: kézenállva beleakadni.... :-) Ez utóbbi fix, nem kötélen lógó
cucc lehet.