[Epitesz-barkacs] tetokibuvo darabszam

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Aug. 13., P, 11:26:15 CEST

Balázs Bámer wrote:

> Nem lehet már. Kb. ha hatévesen kezdtem volna... a TF-et végzett
> mesterünk is ezt mondja. Különben nem rúgással nyújtunk, hanem nyújtó
> gyakorlatokkal. Maga a nyújtás valóban nem csak a fejrúgásért megy,
> hanem a sérülések elkerüléséért, és a gyorsaság fokozására.

Nincs igaza. Gondolj az Etka anyóra és társára, akik jószerivel
mozgáskorlátozottak voltak.

Meg hát nem is a spárgára kell törekedni, de az biztos, hogy kitartó
nyújtásokkal ebben a korban még igen szélesre lehet nyitni azokat az izületeket.
Az Etka anyóék messze nyugdíjas korban kezdték! Szóval elvileg még én is akár
belefoghatnék, csak már jóval több meló ugyanaz az eredmény, és az idő ugye már
korlátos. (Most éppen leguggolni se tudok, hogy a fene enné meg, de majd rajta
leszek, ha rendbejön a térdem, hogy újból le tudjak guggolni. Nem vettem észre,
nem kellett, a múltkor egyszer kellett, és nem ment, nem tud annyit behajlani.)