[Epitesz-barkacs] tetokibuvo darabszam

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2010. Aug. 13., P, 18:56:34 CEST

Sziasztok!

Nem vennék rá mérget, de talán még egy éve körül is készült interjú az
anyóval. Azért én szkeptikus vagyok. Azt nem tudjuk, hogy valójában
miben is állt a mozgáskorlátozottsága. Valószínűleg ritka szerencséje
volt, hogy egy reverzibilis nyavaja támadta meg. Nagyon szép, hogy nem
hagyta magát, de ebből vallást csinálni hiba lenne. A többinek inkább
árt, mint használ. Szvsz.

Üdv
pi