[Epitesz-barkacs] tükör darabolás

gyapo gyapo at freemail.hu
2010. Aug. 13., P, 22:29:57 CEST

>valami jó kis 5lete valakinek hogyan tudnám ezt
>a darabolást szépem megcsinálni?
>esetleg tud valaki olyan optikust aki ezt
>megcsinálná vagy üvegcsiszolót, aki a frissen
>vágott éleket mindjárt le is köszörülné ?
>kellene vagy 2-300 db ilyen kis tükör kocka.

Nem biztos, hogy 6 mm szeles csikot 20 cm hosszon
celszeru vagni. Inkabb 10 centin vagy meg rovidebben.
Nekem gyemantos uvegvagoval szokott sikerulni.
Keresztben a 6 mm-es csikot az mar neccesebbnek tunik.
Aztan a csikok eleit mindjart lehet is csiszolni,
igy legalabb a hasabok eleinek fele megvan. A
csiszolas finom csiszolopapirral egyszeru,
pillanatok alatt lekapja az uveg elet.

Udv.: gyapo

gyapokuk at cfwpont.hu