[Epitesz-barkacs] tükör darabolás

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2010. Aug. 14., Szo, 21:40:59 CEST

köszike az írásokat.

néhány kép, kicsit homály mert nem egy mikroszkópos masinám van:

ilyen csíkból:
http://www.telectronic.hu/lomtar/100_3927.jpg

valami ilyesmi kellene:
http://www.telectronic.hu/lomtar/100_39277.jpg

csak a képen ez 22mm hosszú, nekem meg 6 mm hosszú kellene.
és az is látszik, hogy nem egyenesen törik az üveg, hanem olyan ferdén,
ívesen.
ezzel mi tudok tenni ?
ezt smirglin csiszolni sok idő, pláne 200 db-nál és szinte meg sem tudom
fogni... bármilyen fogó meg összekarcolja a gőzölt tükör felületet és
cakkosra tördeli a széleket.

tényleg csak a flex marad a panccsal ?

de adódik a kérdés, ha egy 6000-es fordulatú flexet vízbe teszem akkor marad
víz a tartályban vagy az összeset kifröcsögi ?

zsolt