[Epitesz-barkacs] tükör darabolás

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Aug. 14., Szo, 22:51:14 CEST

Zsolt wrote:

> tényleg csak a flex marad a panccsal ?

Nem vagyok benne biztos, de szerintem vízzel el tudják vágni. Lehet, hogy nem
fillérekbe fog kerülni.

http://lemezmegmunkalo.hu/hun/gepeink.html

tehát lehetséges.

Biztos nem csak nekik van ilyen masinájuk.

Lehet, hogy jobb, ha nem a csíkokat viszed oda, hanem veszel egy egybe tükröt,
és abból rögtön a megfelelő darabokat vágatod ki velük.

A gyémánttárcsás módi is biztos megy szép lassan, házilag, pl úgy, hogy valami
vízben oldható takonyba ragasztod a csíkokat, aztán pl egy gérvágó vagy
darabológéppel, ami szépen megvezeti a korongot, kemény türelemmel
forgácsolgatod, de meglepne, ha szép lenne az eredmény. Szerintem az ilyen
feladatokat az üvegcsiszolók lassú fordulatú gyémántos korongokkal végzik.
Mintha már láttam volna ilyesmit asszem a corvin közben, de marha régen, talán
már ott semmi ilyesmi nincs.