[Epitesz-barkacs] tükör darabolás

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2010. Aug. 15., V, 20:20:41 CEST

>Nem vagyok benne biztos, de szerintem vízzel el tudják vágni.

el tudják vágni, ismerem a technikát és már vágattam is lemezt, de most
éppen nem jutott eszembe....

>Lehet, hogy jobb, ha nem a csíkokat viszed oda, hanem veszel egy egybe
>tükröt,
>és abból rögtön a megfelelő darabokat vágatod ki velük.

ezzel csak az a baj, hogy felület gözölt tükröt táblában szerintem csak
aranyárban lehet beszerezni.

nekem meg az kellene, mert a sima tükörnél míg áthalad a fény az üvegen
megtörik és az most ide nem lenne jó.

ja de jut eszembe csíkokat tudnak vágni, de ilyen kis kockákat már nem
akarnak..., mert az leesik a vízbe onnan ki kell kotorni újból felrakni,
beállítani stb... ez nekik macera...

de majd hétfőn a woldemnél rákérdezek, úgyis itt vannak a budafoki úton.

köszi

zsolt