[Epitesz-barkacs] ennek mai megfeleloje?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Aug. 15., V, 07:10:40 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.08.14. 22:44:17 +2h-kor írta:

> A nevét nem tudom, de használják a villanyosok. Ilyesmi köti össze a
> szabadvezetékeket néha. Van olyan változata (ezt kaptam a villanyosoktól
> akkor,
> amikor magam kötöttem be oszlopról jövő kanócot a villanyórához menőbe, de
> ehhez
> már egy rápattintható műanyag szigetelő pár is tartozott.

most, ahogy említetted a szigetelő párt is, láttam ilyet
oszlopról jövő kanócoknál, ahol  a régi, a tetőig csupasz
drótokat cserélték szigeteltre, ott a tetőoszloptól
kb 1 arasznyira ilyennel kötöttek össze

ha nem lehet kapni (vásárolni)  ilyesmiből 4 - 10 darabot,

akkor talán az alábbi
http://n1.vatera.hu/photos/6e/12/78a_1_300.jpg
képen ( a szekunder sárga tekercsen levő) sem lenne rossz,

ilyen (vagy hasonló) jellegű alkatrész hol vehető kereskedelmi
forgalomban?