[Epitesz-barkacs] ennek mai megfeleloje?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Aug. 15., V, 07:54:16 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> most, ahogy említetted a szigetelő párt is, láttam ilyet
> oszlopról jövő kanócoknál, ahol  a régi, a tetőig csupasz
> drótokat cserélték szigeteltre, ott a tetőoszloptól
> kb 1 arasznyira ilyennel kötöttek össze
>
> ha nem lehet kapni (vásárolni)  ilyesmiből 4 - 10 darabot,

Mivel nem az áramszolgáltató gyártja, hanem ő is veszi valahol, szerintem tuti
lehet kapni. Meg azt is biztos, amit helyette javasoltál, bár ez egy régebbi
holmi.

Mire kell amúgy? Kültéri vagy beltéri alkalmazású lenne?
Régi is, meg új is létezik jó nagyáramú sorkapocsból. A régi úgy néz ki, hogy
egy fekete böszme bakelit a közepén egy felfogásra alkalmas lyukkal, van benne
egy 100A-re méretezett átvezető lemez, aminek a két végén két-két leszorító
csavarral egy-egy lemezdarab.

Az új meg úgy néz ki, mint bármelyik kalapsínre pattintós sorkapocs, van belőlük
akkora, hogy 50-es meg 70-es meg tán még nagyobb kábelek befogadására is
alkalmas, és még mindig vezetékszorítós.