[Epitesz-barkacs] ennek mai megfeleloje?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Aug. 15., V, 14:19:54 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.08.15. 11:41:07 +2h-kor írta:

> Nos, akkor egy mai normál, kalapsínre pattintható sorkapocs tökéletesen meg
> fog
> felelni erre. Rugó nincs benne, de korrektül fog szorítani, és nincs réz-alu
> kapcsolat, mert a sorkapocs alkatrészei galvanizálva vannak.

ez jó dolog is lenne

> Amúgy nem így szokták csinálni, hanem úgy, hogy bejön a kanóc az oszlopról,
> és
> egyenesen megy az óráig. Ha nem, akkor a levegőben van még összekötve, onnan

igen, ez az "utóbbi 10 - 20 évben" már tényleg így van
csak a nálam levő kb 1970 vagy előbbi időbeli

> Ez egy olyan állapot, hogy mindenképpen érdemes arra jogosult
> villanyreszelővel

> seper) hatására megjelenő kommandó utáni gigászi áramszámla kifizetése. Én
> még
> hangyányi politikát is behoznék annyiban, hogy tudtommal az összes
> energiaszolgáltatás díját megpróbálják befagyasztani, ami miatt a

szerencsére a kommandón már túl vagyok ( mindent leellenőriztek,
plombapótló kommandószalaggal az Al-Cu leszigetelt  sodrást
is megtekerték, stb )

> Még
> időben vagy (nyár, uborkaszezon), szerintem azonnal lépj, akár kölcsönből
> is.

a 6 voltos feszültségesés miatt ( az Al-Cu miatt ) is nagyon gyorsan kell
lépnem