[Epitesz-barkacs] ennek mai megfeleloje?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Aug. 16., H, 00:00:14 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> az újfajta korbácsba befont 3 fázisnál is?

Hát ha szigetelt a kötés, akkor nem. Persze lehet, hogy akkor is, de azt nappal:
füstölni kezd, ha túlságosan felmelegszik. :-)

> és az utcabelieket is, de az új korbácsot nem tudom már szétválogatni
> :-(

A szomszédos módi azért működik. Úgy kell csinálni, hogy fogsz egy hosszabbítót,
azt bedugod magadnál, és áthúzod a szomszédhoz. Ennek a fázisa, és az ő
valamelyik konnektora közti fázist kell megmérni. Vagy találsz 400V-ot, vagy
nem. Ha nem, akkor azonos fázist fogtál ki, neki lehet ugrani a mérésnek.

> a 25Amperes túláramos autómatát is ventillátorozni kellene?

Nem, az többtíz másodpercig elvisel akár 50A-t is. Néhány másodpercig meg valami
70-et.

> most néztem, az oszlopról világító nátriumlámpa bezavar :-(

Mindegy, máshogy kell úgyis nézni.