[Epitesz-barkacs] ennek mai megfeleloje?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Aug. 15., V, 22:12:04 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.08.15. 20:43:03 +2h-kor írta:

> Persze, mert a földelő a fele feszt csökkenti kismértékben, szinte
> észrevehetetlen.

> Én nem erre gondolok. :-) Szóval az valahogy megoszlik a két derót között
> szerintem.

> Ennek a melegedését is ki lehet azért szúrni lentről. Aszondod, van

az újfajta korbácsba befont 3 fázisnál is?

a régi csupasz dróton ki kehetett szúrni, hogy hova kötöttek engem, és az
utcabelieket is, de az új korbácsot nem tudom már szétválogatni :-(

> hegesztőtrafód. Ez zárlatban biztos képes akár 30-40A felvételére is, és jó
> eséllyel kibírja néhánytíz másodpercig. (Érdemes megmérni, mekkora, és
> tényleg
> bírja-e, pl tapogatással, és ha túlságosan melegedne, meg lehet kínálni
> direktben valami ventillátorral.)

a 25Amperes túláramos autómatát is ventillátorozni kellene?

> Aztán kinézni egy újholdas éjszakát, amikor fentről nem nagyon jön fény, és
> a  drasztikus áram hatását stírölni az oszlopon. Lehet, hogy a kontakt
kicsit

most néztem, az oszlopról világító nátriumlámpa bezavar :-(

> izzik. Meg az is lehet, hogy megembereli magát, és összeragad, onnantól
> megszűnik a probléma.
>
> De most is aszondom, hogy egy másik szomszédot kéne megkérni, aki ugyanarról
> az

a 3fázist szigetelten összekorbácsolták,

2 oszloppal arrébb lakik olyan akinek 3fázisa van, ott 3 feszültségmérővel
a másik2 fázist is lehetne mérni, és az én fázisomra hangot ültetve
egyértelmű lenne, hogy a 3 fázis közül melyiken menne el hozzá :-)