[Epitesz-barkacs] "ohm m" Re: foldeloszonda

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Aug. 17., K, 13:15:12 CEST

betonjardanal azt a rest ketevente cementtel kiontottem anyamnal. utobbi idoben
nem nyilt sokat, kisziloztam es kesz. nem baj az, ha kifele lejt az egesz
kicsit.

nekem valami terko lesz. szerzett sogor olcson par raklap 20x20-as negyzet
alakut, ha mas nem, hat az lesz.

oldalt majd egy meter az eresz, ott nem folyik a falon semmifele eso. a ket
vegen a haznak nem nagyon van eresz, ott problemasabb.

vajk