[Epitesz-barkacs] "ohm m" Re: foldeloszonda

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Aug. 17., K, 16:23:27 CEST

Hofferek Attila wrote:

> En meg ugy, hogy nem visznek el semmit tolunk ami a kuka melle van
> rakva, csak azt a 110 litert amiert fizettunk, illetve lehet kapni
> cimeres zsakokat, a kornyekbeli cba-ban meg egy-ket helyen, azokat meg
> elviszik. Mindenfele zacskot meg zsakot ugy otthagynak mint a
> parancsolat.

Így van, én sem akármilyen zsákot rakok ki, csak azt, amit tőlük vettem.
Azt akartam csak írni, hogy ebbe a zsákba, amit a kuka mellé rakok, belerakom a
diófalevelet meg mindenféle, komposztálásra alkalmatlan növényi hulladékot is,
mert ekkor a kukásautó viszi el, onnan meg senki nem fogja kiszedni a
komposztálós helyen. Tehát nem tettem rosszatt, és ki is fizettem a
többletdíjat.

(Különben, ha a szemétszállítás így is megoldható lenne, én a kukát is
kihagynám. Valami százvalahány forint egy ilyen zsák, és asszem 100 literes, és
nekem bőven elég lenne az a havi 1 darab a szemétnek, és sokkal olcsóbb lenne.
Más kérdés, hogy kevésbé kezelhető.)