[Epitesz-barkacs] "ohm m" Re: foldeloszonda

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Aug. 17., K, 16:28:21 CEST

vajk fekete wrote:
> az a baj, hogy sok rajta a fold es por. megolvad, es uveges bevonatot
> kepez a kazanban, amit az nem szeret. amikor a porszivoval elegettem
> az 1-2m3 cuccot, tobb vodornyi osszeolvadt salak maradt utanna.

Hát igen. Azért szerintem nem mindegy, hogy milyen az égetési mód. Ha nem nagyon
durva nagy tömeg ég egyszerre ilyen nagy huzat mellett, akkor is összeolvad
minden franc, csak azt simán salaknak hívják. Régen legalábbis, amikor még közöm
volt gyerekkoromban egy cserépkályhához, abban is tudtam üvegszerűen
összeoldvadt salakot képezni.