[Epitesz-barkacs] "ohm m" Re: foldeloszonda

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Aug. 17., K, 17:07:30 CEST

van a pellet nevu futes. kulon kategoria az agripellet, ami fakerget, szalmat,
hasonlokat tartalmaz. komoly kutatasok vannak, hogy hogyan lehet pl kiseromuben
hasznalni, es a szilikatuveg lerakodas a fo problema. pl ha 10-20%-ban adnak
hozza szenet, akkor nem gond.

a hires magyar energiafuvel is ez a gond, csak azt nem reklamozzak olyan nagyon.

vajk