[Epitesz-barkacs] fuggoleges foldeles

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Aug. 18., Sze, 19:33:32 CEST

Mágus Bérprogram Demo   <magus.demo at dpg.hu> 2010.08.18. 16:28:01 +2h-kor írta:

> [...]

 a lidlist csak voltmérőként használom,
mert ha földelés nélküli (csak 2 szálas) valami miatt nulla wattot érez

> 1,9m az aljától lefelé

> várjál még vele egy picit.

az óra melletti mértoldali első ponttól a fázist egy önálló
(6-os rézdróttal)  egy konnektorba, a konnektor nullás oldalát
pedig a földelésre kötöttem, rá a voltmérőt
--------------
ohmos terhelések

700W terhelésnél 170V (kenyérpirító)

800W terhelésnél 160V   ez Nova sütő
1600W terhelésnél kb 120V

3kW-os 96V ez a vízmelegítő

szóval az utolsó rajz szerinti kapcsolásban

a földelőszondától 20méterre egy gödröt kellett ásni ( növényi téma )
hát a felső 30 - 40cm talaj még nyírkos, de az alatt sárga homok
de leginkább iszapos is kissé, tök száraz, mintha löszfal lenne

1méternél  egy talajkocka kivehető volt, de kézzel szétmotzsolva
szitálni lehetett szárítás nélkül

szóval a talajok  ellenállásánál a  "száraz"-ra  utaló nagyobb ellenállás
felé hajlok