[Epitesz-barkacs] fuggoleges foldeles

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Aug. 18., Sze, 21:23:17 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.08.18. 14:50:18 +2h-kor írta:

> Itt próbálgattam olyasmit, hogy a fázist csak odaérinteni (!) a földhöz, és
> már
> attól is szikrázott, tehát a talaj és a vékony drót találkozásánál. Meg
> füstölt.
> Leverős próbát nem csináltam persze, de már kezdek hajlamos lenni rá egy
> mérés
> kedvéért.

---------
http://www.muszeroldal.hu/measurenotes/foldeles.pdf

a 4. lapon az 1. táblázatból

termőtalajnál 20 - 260 között is változhat  és hasból 100-nak vehetik
homok.....  50 - 3000 ig   és nedvesnél is 200-ast veszik átlagnak

a mellékelt szövegben is utalnak arra, hogy nagyon széles tartományban
tudnak változni

annak örülök, hogy rátaláltam erre az oldalra

ha víznél reális értéket kapok, akkor ezek a nyomoronc homokok
rosszabbak mint a vasbetonok