[Epitesz-barkacs] fuggoleges foldeles

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Aug. 18., Sze, 21:36:29 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> http://www.muszeroldal.hu/measurenotes/foldeles.pdf
>
> a 4. lapon az 1. táblázatból
>
> termőtalajnál 20 - 260 között is változhat  és hasból 100-nak vehetik
> homok.....  50 - 3000 ig   és nedvesnél is 200-ast veszik átlagnak
>
> a mellékelt szövegben is utalnak arra, hogy nagyon széles tartományban
> tudnak változni
> --------------
>
> annak örülök, hogy rátaláltam erre az oldalra
>
> ha víznél reális értéket kapok, akkor ezek a nyomoronc homokok
> rosszabbak mint a vasbetonok

Ez mind szép és jó, de már nem tudom megítélni, mi a célod.
Átképzés? Meg akarod tanulni ezt az egészet? Vagy valóban földelést akarsz
csinálni?

Ebben az anyagban vannak magyarázatok a lépésfeszültségre, arra is, hogy a
földelőtől távolabb hogy alakulnak potenciálok. Ezt kéne megérteni legalább
nagyjából ahhoz, hogy eldöntsd, mit is akarsz csinálni. Olyan földelést ne
akarj, ami olyan kis ellenállású, hogy majd azon keresztül fog kimenni a bizti,
ha rájut a fázis. Nem ez kell legyen a cél!