[Epitesz-barkacs] fuggoleges foldeles

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Aug. 18., Sze, 23:19:07 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.08.18. 21:36:29 +2h-kor írta:

> Ez mind szép és jó, de már nem tudom megítélni, mi a célod.
> Átképzés? Meg akarod tanulni ezt az egészet? Vagy valóban földelést akarsz
> csinálni?

több szempontból is érdekel ( és van, ami egy kicsit izgat is :-( )

a)  a  tetőgerinc nem  fából, hanem fémből van, így egy villámot jobban
oda tud csalogatni, mint egy száraz fa, és még nincs nincs meg pl. a
héjazat fölé az a  kívülről kiemelkedő összekötő vas sem

b) meg sajnos nincs még meg a földelés sem

c) vannak 10méterenként a 3m-es kordonoszlopok is, akár azok is tudnák
    csalogatni a villámokat.

a kordonsoron van a kút is, aminek a vizéig lemehetne egy vízbelógó
szonda is, ami (szerintem ) így jobban csalogatná a villámot,
mint pl. a vasanyagú  tetőgerinc

d) ha előbbutóbb műanyag óradoboz ügy miatt egy szonda is képbe kerül

ha azzal a szondával csak játszadoznak (tehát leütik, "mintha" lenne ott
valami,
de nem mérik meg érdemileg, és le sem sz..rják) akkor az esetleg
nem fog érdekelni

ha a "központi  EPH csomópont" földelőjét "20 ohmm -nek vehetjük egy
táblázatból"
(azaz nem akarják érdemileg mérni) szintén nem érdekelne

ha "valóban mért adat" alapján akár megtagadhatják egy műanyagdoboz átvételét,
egy 1/2collos "ezt szoktuk használni" "alulméretezettsége" miatt,
akkor viszont komolyabban kell vennem, viszont akkor  "alámacerálom", hogy ha
neki
32-t kell olvasnia a műszerről, akkor 31 jöjjön fel, ha 25-öt, akkor 24
olvasható legyen
egy  valódi  (pl. 76-os) érték ellenére

ha meg "kenőcsön" múlna a "valóban mért adat" értéke, akkor inkább
alámacerálom
az altalajt (mert mintha 9évente méretni is kellene egy felülvizsgálaton)

tehát ilyen témácskák miatt próbálom szintetizálni a dolgokat