[Epitesz-barkacs] csőbilincs

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2010. Aug. 22., V, 15:36:26 CEST

hali

van egy ilyen csőbilincs :
http://telectronic.hu/lomtar/t58122.jpg
amiért 3200+áfát kérnek.
1szerűen nem bírok ennyit kiadni ezért a kb. 500 ft-os cuccért.

már kérdeztem egy fémöntőt, hogy tudna-e ilyet készíteni, de az volt a
válasz, hogy nem vállalja.
ahogy nézem valamilyen aluextrudált 2 fél profil felszeletelve és utána
megmunkálva.

lenne valakinek 5lete, hogy miből, hogyan tudnék hasonló funkciójú cuccot
előállítani a lehető legkevesebb munka ráfordítással ?

van eszterga és maró gép is, de présgépem, nincs meg 5letem sincs rá, hogy
miből, milyen alapanyagból készítsek ilyet ? esetleg valami készen kapható
párszáz forintos cucc amire nem gondoltam ?

köszi

zsolt