[Epitesz-barkacs] csőbilincs

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2010. Aug. 22., V, 16:36:17 CEST

>de hogy Neked  hány  collos kellene, azt nem írtad, elárulnád?

igen, az lemaradt és a képből nem 1értelmű...

ezekkel a collokkal mindig gondban vagyok, mert a vizes coll az más mint a
normál coll, így nem tudom hány colos ? talán 2 ?

szóval nekem olyan kellene ami két cső vastagságra is jó egyszerre.
mégpedig a 42.5 mm és az 50 mm-re.
de ha csak 1-1 méretre jó az sem gond, akkor vennék ilyet is meg olyat is.

ha már itt csövezünk... :)
hol kapható 39 mm-es vastagfalú (3-4-5mm) vascső ? nem kell húzott lehet
hegesztett is.
egy kb. fél méteres, max. 1m-es darabra lenne szükségem.