[Epitesz-barkacs] csőbilincs

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Aug. 22., V, 17:50:28 CEST

Zsolt  <epitesz1 at telectronic.hu> 2010.08.22. 16:36:17 +2h-kor írta:

> igen, az lemaradt és a képből nem 1értelmű...
>
> ezekkel a collokkal mindig gondban vagyok, mert a vizes coll az más mint a
> normál coll, így nem tudom hány colos ? talán 2 ?
>
> szóval nekem olyan kellene ami két cső vastagságra is jó egyszerre.
> mégpedig a 42.5 mm és az 50 mm-re.
> de ha csak 1-1 méretre jó az sem gond, akkor vennék ilyet is meg olyat is.

ezen a képen látható öntvények között is találhatsz Neked tetszőt
http://www.villanyszaklap.hu/images/cikkkepek/2005/3/ell2.jpg
földelő bilincs néven, a gázóra környéki méretekben is létezik

ha nem tetszik, akkor pl.

ha nem kell nagy nyomásra, vagy csőből van egy szerkezet,
és a bilincs arra kell, erre a csőre bilincset feltéve a menetes csavarvégre
pl. egy polcot csavarozz, akkor a vizes boltban 1-200 forintért van

ha nagy nyomásra kellene, a 2 féldarabot 4 csavar szorítja össze, a vizesek
a vastagabb nyomócsöre teszik, és az oldalánál (ahol neked a képen a csavar
lefelé lóg ki és a szárnyasanya van rajta) fúrnak  lukat a nyomócsőbe,
és  az így akár 16bart is kibír