[Epitesz-barkacs] vegyes-kazan + goz

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Aug. 22., V, 23:34:36 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.08.22. 22:47:37 +2h-kor írta:

> Kicsit más a szitu. Itt egy fűtési rendszerről van szó, amiben talán van
> valami
> tágulási tartály, ami lehet ugye tök nyitott is, meg lehet az a levegővel
> felfújt labdás is.
>
> Akárhogy is, lehet, hogy nem tud elég gyorsan kiáramolni a víz a nyitottban,
> zártban meg eleve nincs is annyi hely, hogy a gőzképződési térfogatot
> lenyelje.
>
> De van más ellenjavallat is: marha zajos lesz. Alvás? Hát arról le lehet

a zaj  valóban kellemetlen lenne

> mondani, ha ez nekifogna jól működni. Ha meg nem jól, akkor nagyobb bajokat
> is  csinálhat.

semmi zárószelep nincs benne, robbanni nem tudna szerintem

legfeljebb a játékhajó pöfögőjével egyező méretben gyertyával
kell kipróbálnom kezdetben

> Nekem volt ilyen kis hajóm gyerekkoromban, hát az kattogott, mint a
> veszedelem.

tényleg zajos volt

> Szerintem egy korrekt szivattyú a megoldás. Ha kicsi a teljesítmény, akkor
> egy  cirkulációs szivattyú a maga pár wattjával.

igen, ha van delej  (a 40Wattos óránként mindössze 2Ft-nyi delejt fogyaszt)

és ha nincs?

mondjuk áramkimaradás -10celsiusban  24-48-72 órában egy UPS akksiját
is lemerítené, (230V 40W  -> 12V akkuval 4A kb 1-1,5óra)

a benzines aggregátornál a benzin kifogyhat, ha van aggregátorod.....